• Pentsakera logiko eta algoritmikoa garatzea
• Era ordenatuan eta metodikoan arazoak ebazteko
metodoak garatzea
• Nork bere lanari buruzko autodiagnosia egiteko
ohitura garatzea
• Nork bere ideiak zalantzan jartzeko ahalmena
garatzea
• Abiapuntu sinpleetatik emaitza konplexuak
lortzeko aukera
• Norberaren gaitasunen arabera, erritmo egokian
lan egiteko aukera
• Kontzeptu matematikoak ikasi eta
bereganatzeko/barneratzeko aukera: koordenatuak, aldagaiak, algoritmoak,
ausazkotasuna
• Programazioaren oinarriak ikasteko aukera
• Baliabide desberdinak erabiltzeko aukera:
soinuak, irudiak, testuak, grafikoak…
• Ezagutzaren trukearen bitartez elkarrekiko
ikasketa ahalbideratzea
Teknologi berrietako ikasgaian, scratch ikasi dugun azkeneko aplikazioa izan da eta egia nik bereziki, ez dut aplikazio hau lantzeko denbora asko izan. Hala ere, hasierako pauso hauek egin ditut:
- http://scratch.mit.edu/ orrialdean erregistratu naiz eta programa deskargatu dut.
- Eskola bateko irudia aukeratu dut.
- Txirri Mirri eta Txiribitonen txistulari diskotik, Han Urrun Etxe Poxpola abestia sartu dut.
- Panpintxo bat aukeratu dut.
Nire ideaia abestiaren bitartean panpintxoari mugimendua eta dantza bat sortzea zen, saiakera asko egin ditut eta oraindik ez dut lortu, baina lortuko dut!
Bestalde, blogean egindako lana jartzen saiatu naiz baina irudia jartzea bakarrik lortu dut:
![]() |
| SCRATCH: HAN URRUN ETXE POXPOLA |

No hay comentarios:
Publicar un comentario